Log in to check your private messages
Storm Trooper pak assemblage

Post new topic   Reply to topic    BCD club Forums Forum Index » About the 501st Legion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
.: Trooper :.
Rookie

PostPosted: Wed Aug 12, 2009 9:38 pm    Post subject: Storm Trooper pak assemblage Reply with quote
Hey gasten!

Ik heb sinds kort een ST fx pak en ben deze nog in elkaar aant zetten.

Aangezien jullie er al een hebben vroeg ik me af of jullie de schouderplaten
en de onderrug/buik anders monteren dan staat aangegeven.
ik vind het niet echt een super constructie en als je daar een hele dag in
paradeert valt die uit elkaar zou je denken Razz
als jullie wat info hebben ben ik je dankbaar Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
.: Barney :.
Event Coordinator

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 4:41 pm    Post subject: Reply with quote
Ik veronderstel dat je een Armor FX bedoelt. Dan ben je bij ons zowiezo verkeerd, want die trachten wij een beetje te vermijden. Wij weten dan ook niet hoe de instructies van een Armor FX ineen zitten.

Net zoals in je intorductie-topic: het Dutch Garrison kan je beter helpen, desnoods kom je met hen eens samen. Zij hebben hoofdzakelijk Armor FX troopers.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Rookie

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 7:11 pm    Post subject: Reply with quote
ohh nou ik lees overal dat een Stormtrooper FX armour meer dan 90% van alle gebruikte stormtrooper pakken is...
en de pakken hebben bijna dezelfde klittenband etc constructie als anderen

maarre ik zie al dat ik hier dus niet echt welkom ben en beter naar het dutch garrioson kan gaan?..
nvm ik weet al genoeg
Back to top
.: darth sidious :.
Fanatic

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 7:17 pm    Post subject: Reply with quote
niet dat je niet welkom bent hoor...

maar in de BG zijn alle troopers vrijwel van Duitse afkomst nl. van Messika
en we zitten zelf al maanden achter van mensen die wachten op assemblage van een of andere trooper...

Back to top
View user's profile Send private message
.: Strofmos :.
Ledenverantwoordelijke

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 8:18 pm    Post subject: Reply with quote
Trooper wrote:
maarre ik zie al dat ik hier dus niet echt welkom ben en beter naar het dutch garrioson kan gaan?..

Confused Confused Confused

Ben,

je bent zeer zeker welkom op dit forum, maar er zijn gewoon 2 vaststaande feiten:

1) Belgian Garrison heeft geen ervaring met ArmorFX Stormtroopers omwille van het feit dat al onze troopers MovieFX'en zijn
darth sidious wrote:
in de BG zijn alle troopers vrijwel van Duitse afkomst nl. van Messika

Het is inderdaad wel waar dat het merendeel van de troopers een ArmorFX heeft, maar wij hebben gewoon gekozen voor MovieFX.

2) je kan in eerste instantie geen lid worden van BG omdat je nu eenmaal in het territorium van Dutch Garrison woont
In extreme gevallen kan je dit wel aanvragen (zie link; 2de paragraaf), maar dan moet de CO van Dutch Garrison ook zijn toestemming hierover geven.
Anderzijds moet je ook rekening houden met het feit dat, als je toch bij BG zou aansluiten, dat je ook in het territorium van BG events moet meedoen om als Active Member geregistreerd te staan d.w.z. events meedoen in Vlaanderen en/of regio Brussel.

Ter info: efkes goochelen met cijfers: aantal personen met Stormtrooper als hoofdkostuum (geregistreerd op Garrison pagina als TK-....)
Belgian Garrison: 15 (totaal aantal members: 41 = 37%)
Dutch Garrison: 14 (totaal aantal members: 32 = 44%)

Verder dient het ook vermeld te worden dat niet alle geregistreede members op dit forum, ook daadwerkelijk 501st leden zijn. (verwar die twee cijfers dus a.u.b. niet Cool )
Uiteindelijk is dit het hoofdforum van Belgian Costume Division vzw, en een deel daarvan is voorbehouden voor Belgian Garrison.
BCD omvat veel meer dan enkel 501st-kostuums Wink

als afsluiter: de kostuum-vereisten zijn voor gans het 501st gelijk, ongeacht bij welk garrison of outpost je je ook aansluit.

Last edited by Strofmos on Thu Aug 13, 2009 8:36 pm; edited 1 time in total
Back to top
Event Coordinator

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 8:36 pm    Post subject: Reply with quote
Ten derde: wij doen veel evenementen op Belgisch grondgebied. Zelfs al zou je je nu nog bij ons aansluiten, wat dus al onlogisch is omdat je niet op ons grondgebied woont; dan nog zie ik jou niet telkens ettelijke kilometers afleggen naar België telkens wij een evenement hebben.
En dan reken ik onze buitenlandse evenementen niet mee.
Het is voor binnenlandse leden vaak al niet evident.
Back to top
Rookie

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 9:24 pm    Post subject: Reply with quote
kijk ik denk dat hier de fout een beetje ligt
ik wilde lid worden van het forum niet van 501st (BE)
zoals ik al zei ben ik niet zo van het stricte gedoe met membership
en verplicht fotos plaatsen en meedoen aan een x hoeveelheid evenementen.
Daarom wil ik niet meer lid worden van het 501 NL
ik wil gewoon gezellig lullen op een forum en heel af en toe als de gelegenheid zich voordoet misschien naar een groot evenement.
Als ik daarvoor extra moet rijden vind ik dat geen probleem.

misschien heb ik mijn posts op het verkeerde gedeelte van het forum gezet of met de introductie een verkeerd beeld gegeven.
de vraag die ik hier iig wilde stellen was alleen ter orientatie op de eventuele alternatieve manier van het bevestigen van de armor
omdat ik hier nog een beetje mee aan het spelen ben.
(daarbij ging ik ervanuit dat deze bij jullie hetzelfde waren wat dus niet blijkt te zijn).
Daarbij ging ik er ook van uit dat ik niet per se lid hoefde te zijn van 501 om hier wat te posten.

De vergelijking die ik verder over NL leden maakte was meer omdat ik hun forum niet kon vinden en op de site idd maar weinig mensen zag staan.
wat mij ietwat ongezelliger leek.

Verder zou ik als er animo voor is best wel eens een tutorial maken of de handleiding inscannen van het in elkaar zetten van het pak dat ik heb.
ik weet dat jullie een andere hebben maar misschien heeft iemand daar nog baat bij voor troubleshooting ofzo

Maar kortom, een actief lid zoals jullie hier beschrijven zal ik dan dus ook niet worden
Back to top
Event Coordinator

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 10:38 pm    Post subject: Reply with quote
Dit forum dient in eerste instantie als communicatiemiddel voor de effectieve leden. Als buitenstaander kan je hier weliswaar posten, maar veel zal er hier niet te vinden zijn.

Het forum van het Dutch Garrison vind je hier:
http://tk0833.proboards.com/index.cgi?

Zeg maar dat je van ons bent doorgestuurd. Ze zullen je wel helpen.
Back to top
.: Vod'ika :.
Dragon Squadleader

Location: Vigilance ("Venator-class Star Destroyer") in orbit above Bruges

PostPosted: Thu Aug 13, 2009 11:03 pm    Post subject: Reply with quote
Mss ook een keer kijken op http://www.whitearmor.net/.

Dat is een forum waar aspirant leden voor het 501st hulp kunnen krijgen met het bouwen van hun armor. Is wel in het engels. Als je nu wel of nie lid wil worden van het 501st, daar heb je tonnen info over het assembleren van FX armor.

Out Here Buddy...you're on your own...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    BCD club Forums Forum Index » About the 501st Legion All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum